Maurer Imobiliare, peste 9.000 de apartamente livrate cu credință și onestitate

Detalii

Categorie
Stiri casa si gradina
Modificat
acum 4 saptamani si 6 zile
Vizualizari
48

Voteaza & Distribuie

Prezentare

* RoomInnovation - un concept inovator și unic de recompartimentare a apartamentelor prin care se obține maximizarea spațiilor

Maurer Imobiliare a devenit un brand pe piața imobiliară din țara noastră. Este una dintre cele mai mari companii în domeniu, în 14 ani de activitate reușind să livreze mii de locuințe. Se poate spune că are un statut de lider pe piața de profil, acesta fiind consolidat de valorile ce definesc firma și contribuie la progresul de zi de zi al acesteia.

Grație dezvoltării sale dinamice, Maurer Imobiliare se mândrește că a depășit 9.000 de apartamente vândute în toată România, în cadrul proiectelor Avantgarden 3 Sibiu, Avantgarden 3 Brașov, Maurer Residence Brașov, Maurer Villas Brașov, Maurer Residence Constanța, Maurer Residence Târgu Mureș, Maurer Panoramic Cluj-Napoca și Maurer Residence Sighișoara. Această performanță a putut fi posibilă printr-un leadership profesionist, cu o viziune clară și puternică. La asta a contribuit, de asemenea, abordarea pragmatică și coerentă a proiectelor de către echipele de profesioniști și comunicarea inteligentă cu beneficiarii și colaboratorii.

„Drumul nostru nu ne-ar fi dus până în acest punct, dacă nu ne-ar fi fost alături Dumnezeu. Fără credință și fără să fim onești în orice etapă din evoluția noastră, nu am fi reușit nimic”, a declarat Simon Maurer, fondatorul comaniei.

Pentru reprezentanții de marketing ai Maurer Imobiliare, acest număr strălucitor, 9.000, nu reprezintă doar un clișeu al dezvoltării companiei. Pentru ei contează cu adevărat ca toți clienții să fie, deopotrivă, fericiți și mulțumiți după recepționarea unui apartament - marcă înregistrată.

„Aceste peste 9.000 de apartamente vândute nu reprezintă altceva decât visurile celor care ne-au oferit încrederea lor și au ales să pășim împreună spre ACASĂ - acel loc care, mai mult decât cărămidă, beton și ciment, înseamnă emoție, familie și o permanentă stare de bine. Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Constanța, Sighișoara, Cluj, mai mult decât puncte de pe harta României, înseamnă locurile în care ne-am pus amprenta și am contribuit la crearea unor comunități tinere și dinamice. De la început, ne-am focusat toată atenția către viața din aceste cartiere, către oamenii care însuflețesc aceste clădiri, iar zecile de evenimente, acțiuni și activități dedicate comunităților noastre stau mărturie acestui fapt”, a subliniat Cristina Nicodim, specialist marketing în cadrul companiei.

În același context, Cristina Țirea, coordonator vânzări în cadrul Maurer Imobiliare, a punctat că flexibilitatea și orientarea către nevoile clienților au stat la baza relațiilor pe care le-au construit și le-au consolidat în timp membrii companiei și au reprezentat, în genere, punctul de diferențiere între diverși jucători de pe piața de profil: „Construim de 14 ani în România și în tot acest timp am adaptat locuințele clienților noștri la cerințele pieței. Am fost mereu partenerii clienților noștri, am dat dovadă de flexibilitate, am fost adepții personalizării produselor noastre în funcție de nevoile fiecăruia și am reușit, astfel, să transformăm un simplu apartament în «Acasă». Cu siguranță, și acesta este unul dintre atuurile care ne-a ajutat să evoluăm dinamic pe piața imobiliară și să reușim să construim chiar și atunci când conjuncturile păreau a fi nefavorabile. Recomandările clienților noștri sunt cea mai mare realizare a noastră, ne bucurăm de încrederea lor și acest lucru ne onorează”.

Aflată tot timpul în căutare de soluții inovatoare și tehnici noi de construcție menite să îmbunătățească timpul de livrare și, în egală măsură, să facă experiența de locuire a clienților mai ușoară și mai plăcută, compania Maurer Imobiliare a lansat, în luna august a anului trecut, un concept inovator și unic de recompartimentare a apartamentelor prin care se obține maximizarea spațiilor. Denumit RoomInnovation, acesta vizează aspectele funcționale și de design ale locuințelor. Conceptul este dezvoltat de către fondatorul companiei Maurer Imobiliare, fiind executat tehnic împreună cu firme germane de succes.

„Ne dorim ca acest concept să ajungă în casele a cât mai multor oameni, nu doar în România, ci peste tot în lume, pentru că, în linii mari, sporește calitatea vieții oamenilor. Aportul nostru social prin conceperea acestui produs extrem de util în casele oamenilor este unul semnificativ”, a caracterizat Simon Maurer conceptul inovator RoomInnovation.

Proiectul etalon al Maurer Imobiliare, Avantgarden 3, este primul care are integrat conceptul inovator RoomInnovation. De acest upgrade vor beneficia, însă, toate proiectele firmei, fiind informați că, odată cu faza a 5-a, a fost lansat conceptul de „Apartamente multifuncționale”, cu RoomInnovation. Astfel, prin conceptul inovator menționat, un apartament își schimbă funcționalitatea și își dublează, practic, suprafața.