Brasovul se bucura azi de Markat, unul dintre cele mai deosebite si profesionale magazine puse in slujba amenajarilor interioare. Stim ca nu putem fi de toate pentru toti dar, la amenajari ne pricepem cel mai bine.
De la A la Z stim de ce materiale ai nevoie in proiectul tau, de la gresie si faianta pan la accesorile de baie, de la inastalatii termice pana la instalatii sanitare, de la vopsele si lavabil pana la uneltele si sculele de care ai nevoie.
Acesta este dorinta nostra :de a intampina clientii cu solutii viabile in proiectele lor de amenajare, de a le oferii solutii si raspunsuri in toate etapele ce trebuie parcurse pentru ca rezultatul final sa poata fi caracterizat prin design deosebit si personalizat, caliatatea si eficienta materialelor.
Politica dupa care societatea isi ghideaza intreaga activitate merge pe directia oferirii unui inalt nivel de servire tuturor clientilor. De ce consideram nivelul de servire elementul principal al strategiei noastre? Simplu.
Deoarece nivelul de servire al clientilor reprezinta rezultatul intregului sistem de activitati desfasurat de compania noastra. Consideram ca nu este de ajuns sa oferim spre exemplu doar servicii de calitate sau doar un bun raport calitate/pret la produse, obiectivul este unul mai mare, si anume de a vedea in intreaga sa complexitate procesul de oferire al produselor clientilor nostri, proces care este influentat de numerosi factori.
O alta strategie pe care Markat a implemetat-o, pentru a-si atinge obiectivul propus, de a oferii clientilor sai un grad inalt de sevire, o reprezinta stabilirea perspectivei din care se face analiza clientilor.
Noi am inteles ca fiecare client trebuie privit individual, nevoile lui fiind cele care fac diferenta in modulin care le intampinam cerintele.