Despre relaxare la puterea a doua

Despre relaxare la puterea a doua

Detalii

Categorie
Articole casa si gradina
Modificat
acum 4 luni si 14 ore
Vizualizari
169

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Fiecare dintre noi caută să se relaxeze după o zi obositoarea. Unii avem tabieturile noastre care ne ajută să ne destindem. Te întrebi de ce relaxarea este atât de importantă? Nu există nicio îndoială că stilul de viață modern de astăzi poate fi stresant. Între muncă, familie și obligații sociale, poate fi greu să-ți faci timp pentru tine. Dar este important să găsești acest timp.

Relaxarea te poate ajuta să îți menții sănătatea, atât a corpului, cât și a minții, ajutându-te să elimini din stresul de zi cu zi. Din fericire, indiferent cât de ocupat ai fi, este simplu să înveți cum să creezi timp pentru relaxare și, de asemenea, cum să faci acest lucru bine. Există tot felul de tehnici de relaxare pe care specialiștii ni le recomandă. Unele dintre aceste tehnici sunt recomandate in special persoanelor care duc o viață agitată, plină de încordare și de stres. Printre cele mai cunoscute simptome ale stresului, amintim aici: oboseala, insomnia, anxietatea, depresia, apatia, etc. Dacă și tu te găsești într-o atare situație, alocăți câteva minute zilnic de relaxare pentru a reuce stresul zilnic.

Modalități ușoare de relaxare

Când vine vorba de strategii de relaxare, cu cât mai ușor, cu atât mai bine! Dacă poți găsi cinci minute din zi pentru tine, poți folosi cu ușurință o strategie simplă de relaxare. Iată câteva modalități simple de a ajuta la relaxare:

  • Exercițiile de respirație

Sunt una dintre cele mai simple strategii de relaxare și îți pot calma efectiv corpul și mintea stresate oriunde și oricând. Stai într-un fotoliu puf jumbo sau întinde-te într-un loc liniștit și sigur, cum ar fi patul sau podeaua casei și pune una dintre mâini pe burtă. Inspiră numărând lent până la trei, apoi expiră lent. Trebuie să simți cum burta urcă și coboară în timp ce inspiri și expiri. Repetă de cinci ori sau atâta timp cât ai nevoie să te simți relaxat.

  • Eliberează tensiunea fizică

Când te simți stresat psihic, deseori simți stresul și fizic. Eliberarea oricărei tensiuni fizice poate ajuta la ameliorarea stresului din corpul și mintea ta. Întinde-te pe o suprafață moale, cum ar fi patul sau un covoraș de yoga. Încordează o parte a corpului pe rând și apoi eliberează încet mușchii. În timp ce faci acest lucru, observă cum se schimbă senzațiile corpului. Mulți oameni încep fie cu mușchii feței, fie cu cei de la degetele de la picioare, apoi își fac drum prin mușchii de pe corp până la capătul opus.

  • Vizualizează calmul

Ai auzit vreodată expresia „găsește-ți locul fericit”? Stai într-un loc liniștit și sigur, cum ar fi dormitorul și începe să te gândești la un loc din lume în care te simți cel mai calm. Închide ochii și imaginează-ți toate detaliile legate de acel loc: priveliști, sunete, mirosuri, gusturi și sentimente tactile. De exemplu, dacă te gândești la o plajă, îți poți imagina valurile, zgomotul copiilor care se joacă pe nisip, mirosul cremei de protecție solară, gustul de înghețată rece și senzația de nisip sub picioarele tale. Cu cât intri mai mult în vizualizarea ta, cu atât te poți relaxa mai mult.

Cu alte cuvinte, folosiți relaxarea pentru a vă detașa de problemele de zi cu zi, pentru a vă abate atenția de la problemele pe care le aveți. Un om odihnit găsește mai ușor soluții la problemele curente.

Filtre

Categorie articol: Amenajari