Piata globala a tevilor din otel

Piata globala a tevilor din otel

Detalii

Web
http://www.h-metal.ro/
Social links
Categorie
Articole casa si gradina
Modificat
acum 5 luni si 1 saptamana
Vizualizari
241

Voteaza & Distribuie

Descriere

Tevile din otel sunt tuburi lungi (goale in interior) fabricate dintr-un aliaj de fier, carbon si alte elemente, care sunt utilizate pentru o varietate de aplicatii.

Piata globala a tevilor din otel poate fi segmentata in functie de aplicatii, produse finite si geografic.

In ceea ce priveste aplicatiile, tevile din otel sunt utilizate in domeniul constructiilor, automobilelor, bunurilor de folosinta indelungata, echipamentelor electrice de inalta tensiune, platformelor, scarilor, balustradelor, fitingurilor si ingineriei.

Din punct de vedere geografic, piata acestor produse poate fi segmentata astfel: Asia Pacific (APAC), Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu si Africa (MEA) si America de Sud.

Vanzatorii principali de pe piata sunt: ArcelorMittal, NSSMC, POSCO, Baosteel, Tata Steel, EVRAZ, Gerdau, Hebei Iron and Steel, JFE Steel si Nucor.

Guvernele natiunilor in curs de dezvoltare se concentreaza asupra extinderii infrastructurii, care, la randul ei, duce la cresterea cererii pentru tevile din otel. Acest lucru actioneaza ca un factor determinant in extinderea pietei tuburilor din otel. Proprietatile si caracteristicile tevilor din otel sunt factori majori care alimentează aceasta extindere.

Din punct de vedere al tehnologiei de productie, teava din otel este produsa prin doua metode distincte, care au ca rezultat fie o teava sudata, fie o teava trasa (teava fara sudura).
Segmentul tevilor sudate va continua sa domine piata tevilor din otel si se asteapta sa reprezinte mai mult de 70% din cota de piata globala pana in 2020. Cresterea rapida si constanta a activitatilor de constructie, pe tot globul, va spori cererea de tuburi sudate din otel in urmatorii ani.

Piata este moderat fragmentata, cu o mana de jucatori la nivel mondial. Se intalneste o concurenta intensa pe piata, in care vanzatorii concureaza pe baza produselor specifice industriei. Cresterea numarului de fuziuni si achizitii reprezinta o amenintare grava pentru vanzatorii mici, oferind in acelasi timp piete mai mari pentru furnizorii principali. Probabilitatea ca jucatorii noi sa intre pe piata este scazuta din cauza pozitiei puternice a jucatorilor stabiliti pe piata.